Nekad Baslajko | Polismyndigheten Ansökan [Yodaaxel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stilsew.

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
-25
Ange ditt födelsedatum: 14 September 2007

Vad heter du på discord? macce#8613

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 280

Hur aktiv kommer du att vara? Kommer vara väldigt aktiv på helger då jag inte ha så mycket o göra förutom och fiska men på vardagar kommer jag också vara rätt aktiv från typ 15:30-21:45 ungefär

Vad heter du? Johan Falk

Hur gammal är du? 1987-09-14

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom att jag tror att jag kommer att göra ett bra jobb som polis och att det verkar vara ett roligt jobb och då blir det mer roligare att jobba som det och göra unive till en bättre stad utan kriminalitet. Tycker att polisjobbet hade varit roligt eftersom att jag hade känt själv att jag har hjälpt till T.ex om nån kör fort så kanske jag stannar den och då kanske nån liten unge känner sig tryggare när den går över ett övergångställe. Sen så är det ju en fördel att jag är rätt pratglad av mig och gillar även att träffa nya personer och det kan också vara bra eftersom att då kan man ju snacka med nån som kanske inte känner sig särskilt trygg så då kan man ju snacka till sig en trygghet i personen också.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att polisens jobb är att alla i närheten ska känna sig trygga det kan t.ex vara att man bara står utanför klubben på natten så Känner säkert många människor sig trygga. Polisens största uppgift är till mesta dels att göra samhället till en trevlig och säker plats och att alla ska sköta sig som medborgare i staden eller landet som man bor i. Dom ska även lära människor att hålla sig till regler och ordning t:ex i trafiken. Dom ska även ta hand om anmälningar och beslag ta saker som någon kanske stulit eller narkotika. Man måste också kunna hålla förhör om någon blir anhållen för ett brott.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan rätt mycket om lagar inom polisen annars också. Förstår Även när och hur man ska använda våld mot klienten/gärningsmannen. Fattar även att varje dag är inte alls samma som nästa dag du kan t.ex första dagen köra trafikkoll på motorvägen sen nästa dag jaga en bil som har rånat en bank på en massa miljoner.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har lite erfarenheter om radion kan dom flesta kommandon och sen har man ju lärt sig när man blir stoppad av en polis och hur dom gör sitt jobb är även en rätt bra förare i bilen och i mc. Sen kan jag dom flesta regler inom polisen eftersom att jag vill bli utredare och har sett rätt många polis serier irl och kan alla regler inom unive.

Hur är du som person? Jag är väldigt pratglad, trevlig, snäll och gillar att snacka med folk alltså vara social mot människor. Jag som person tycker att man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv och det är en sak som jag kommer ta med mig i hela mitt liv eftersom att jag tycker att det är en klok sak att säga. Johan gillar även att mecka med bilar och med motorcyklar. Johan gillar även att träffa nya människor och hänga med dom Johan är även väldigt hjälpsam som person och gör så att alla i sin närhet mår så bra som möjligt.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte mer än vad jag har sagt om mig själv

Tillbaka