Accepterad Baslajko | Medlem ansökning [SMOKEY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stilsew.

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
-25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199207354532

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Stilsew#5526

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär; Johan falk. Johan fick en svår start i livet redan som 3 åring då han pappa gick bort. När Johan väl hade börjat skolan så vart det inte bättre då han började skolan... i skolan så blev Johan rejält mobbad han tappade greppet rejält han hade ingen luft med nånting. Redan i tidig ålder som tånåring hamnade han på fel linje. han tuggade sig igenom högstadiet. Han började umgås men människor som inte var bra för han... han hoppade av gymnasiet etter första terminen. Han hade tappat de helt, han hängde mer och mer på gatorna. Efter ett tag så mådde han åhsykiskt dåligt... Folket i hans närhet märkte att han inte var okej. Johan var tvungen att ta kontakt med en psykolog. Psykologen hjälpte Johan med hans yttre men mådde fortfarande inte bra. När folk hade frågat han om hans uppväxt så svarade han inte han vart bara helt tyst. Han Fick komma tillbaka till phsykologen ett par gånger lite då och då. Efter en del besök hos en psykolog så blev han bättre han började fokusera mer på sitt mående. Han sökte senare in sig på en utbildnings linje inom bil mekaniker yrket. Han fick jobb hos mekonomen och skaffade en inkomst han kunnde till och med flytta ifrån sitt stöd hem efter ett tag. Johan köpte sig en egen lägen het inne i stan. Han komm till sist tillbaka tills hans rätta han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag kommer bidra med bra RP, har ca 1600 timmar på fivem så är kunnig inom rp. Samt att mitt mål inom rpn inte är att vinna utan för att ha kul, inte bara att jag ska ha kul utan att båda parterna ska ha kul och då i sin tur känna att det tillför bra Social RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP, delta i många bra långdragna scenarion. Samt hålla en bra RP. Och inte spela för PG 2, samt för att de ska bli kul för båda perterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sin fördela utan också kunna ta en förlust om det så krävs för att deta ska bidra med bättre rp.

Hur hittade du Unive? Spelat på servern tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka