Basken
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef
Vad heter du IRL? Tim
Vad heter du på discord? [1B-60] Mullet#8387
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 430
Varför vill du just bli chef på det jobbet? ag gillar att arbeta med människor gillar också att skydda andra människor från faror. Har arbetat här innan som biträdande chef och trivdes bra med detta jobb. För just nu är jag arbetslös och jag vill göra Unive säkrare på vissa platser som är extra utsatta till exempel toget,marja motor, och hela centrum där folk blir rånade till höger och vänster.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har arbetat som Polis och Biträdande Securitas Chef
Berskiv din karaktär? Min Karaktär är 20 år och Heter Tom Andersen. Hans intressen är bilar och fotboll. På fritiden hänger man mycket med kompisar och mekkar med bilar. Han är rätt bitter men gillar att arbeta metodisk och gillar att jobba med människor.
Han har ett väldigt jämt humör och gillar att bestämma.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Tim
Vad heter du på discord? [1B-60] Mullet#8387
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 430
Varför vill du just bli chef på det jobbet? ag gillar att arbeta med människor gillar också att skydda andra människor från faror. Har arbetat här innan som biträdande chef och trivdes bra med detta jobb. För just nu är jag arbetslös och jag vill göra Unive säkrare på vissa platser som är extra utsatta till exempel toget,marja motor, och hela centrum där folk blir rånade till höger och vänster.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har arbetat som Polis och Biträdande Securitas Chef
Berskiv din karaktär? Min Karaktär är 20 år och Heter Tom Andersen. Hans intressen är bilar och fotboll. På fritiden hänger man mycket med kompisar och mekkar med bilar. Han är rätt bitter men gillar att arbeta metodisk och gillar att jobba med människor.
Han har ett väldigt jämt humör och gillar att bestämma.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja