- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Massimo
Vad är ditt discord namn? Marran#0704
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Abdi Nilson och är 24 år gammal, när abdi växte upp vill han bli kriminel, Abdis mål var att känna mycket pengar och bli rik så han kunde köpa ett stort hus med många feta bilar. Abdis pappa är 65 år gammal och jobbar inom bilbranschen han har många snygga bilar ine på sin bilfirma som Ferrari, buggati, och mclaren. Abdis mamma är 58 år gammal och jobbar på post nord hennes dröm var att bli dansare men hon lyckades aldrig med sin dröm. Just nu sommarjobbar Abdi lite hos hans pappas bilfirma och har det kriminela på andra sidan. Abdi är springpojke för ett gäng och hjälper dom med leveranser. Abdis mål just nu är bara att jobba sig uppåt och bli ännu bättre. Abdi har också en flickvän hennes namn är Linnea, Linnea är 24 år gammal och pluggar för att bli läkare. Abdi har massa kusiner som han gick på dagis med men dom bråkade jätte mycket och just nu har dom kriminela konflikter så dom jagar varandra och försöker hitta varandra för att döda varandra. Abdis mamma och pappa har inte kommit på honom än att han är kriminel men dom börjar bli mer och mer misstänksamma när han kommer hem sent på natten med påsar och massa skit. Det abdis föräldrar inte vet är att han gömmer droger i hans garderob och om polisen storrmar huset så kommer hela familjen åka i fängelset, men det är de Abdi inte vet och han trodde ju bara att han skulle åka i fängelset men alla drabbas när det ligger i huset.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp, många roliga scenario med mina vänner. Jag kommer bidra inom den sociala rpen och den kriminela rpen. Jag har stor kunskap om rp och vill använda den för att skapa fantastiska spelupplevelser för mig själv och andra. Att förstå hur Rp fungerar och att förbättra det är viktigt för mig för en mer spännande och realistisk värld för mig och alla spelare.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda personerna ska ha roligt, och man behöver inte koma ut som vinnare ur varje scenario varje gång.
t.ex. Om jag nyss har gjort ett butiksrån och jag kör där ifrån och polisen jagar mig då behöver inte jag köra i 500 km i timmen utan jag kan sakta ner lite så polisen har en chans att stoppa mig. De va en gång då jag lät polisen stoppa mig för att jag ville göra det lite mer socialt och rpa i fängelset och på förhöret..
Hur hittade du Unive? Minna vänner pratade om servern hella tiden i skolan och så sa de testa servern och när jag testade den så tyckte jag den va rolig och nu har jag börjat köra på servern och vill fortsätta. Och vill bli medlem.
Vad är ditt discord namn? Marran#0704
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Abdi Nilson och är 24 år gammal, när abdi växte upp vill han bli kriminel, Abdis mål var att känna mycket pengar och bli rik så han kunde köpa ett stort hus med många feta bilar. Abdis pappa är 65 år gammal och jobbar inom bilbranschen han har många snygga bilar ine på sin bilfirma som Ferrari, buggati, och mclaren. Abdis mamma är 58 år gammal och jobbar på post nord hennes dröm var att bli dansare men hon lyckades aldrig med sin dröm. Just nu sommarjobbar Abdi lite hos hans pappas bilfirma och har det kriminela på andra sidan. Abdi är springpojke för ett gäng och hjälper dom med leveranser. Abdis mål just nu är bara att jobba sig uppåt och bli ännu bättre. Abdi har också en flickvän hennes namn är Linnea, Linnea är 24 år gammal och pluggar för att bli läkare. Abdi har massa kusiner som han gick på dagis med men dom bråkade jätte mycket och just nu har dom kriminela konflikter så dom jagar varandra och försöker hitta varandra för att döda varandra. Abdis mamma och pappa har inte kommit på honom än att han är kriminel men dom börjar bli mer och mer misstänksamma när han kommer hem sent på natten med påsar och massa skit. Det abdis föräldrar inte vet är att han gömmer droger i hans garderob och om polisen storrmar huset så kommer hela familjen åka i fängelset, men det är de Abdi inte vet och han trodde ju bara att han skulle åka i fängelset men alla drabbas när det ligger i huset.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp, många roliga scenario med mina vänner. Jag kommer bidra inom den sociala rpen och den kriminela rpen. Jag har stor kunskap om rp och vill använda den för att skapa fantastiska spelupplevelser för mig själv och andra. Att förstå hur Rp fungerar och att förbättra det är viktigt för mig för en mer spännande och realistisk värld för mig och alla spelare.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda personerna ska ha roligt, och man behöver inte koma ut som vinnare ur varje scenario varje gång.
t.ex. Om jag nyss har gjort ett butiksrån och jag kör där ifrån och polisen jagar mig då behöver inte jag köra i 500 km i timmen utan jag kan sakta ner lite så polisen har en chans att stoppa mig. De va en gång då jag lät polisen stoppa mig för att jag ville göra det lite mer socialt och rpa i fängelset och på förhöret..
Hur hittade du Unive? Minna vänner pratade om servern hella tiden i skolan och så sa de testa servern och när jag testade den så tyckte jag den va rolig och nu har jag börjat köra på servern och vill fortsätta. Och vill bli medlem.