Accepterad BARRETOSZ | Medlem ansökning (Fillemannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BARRETOSZ

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz

Vad är ditt discord namn? Mr Barre#9296

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Barre Bannan och han är 22 år och han har haft ett riktigt tufft liv
Barres mamma sparkade ut honom för att han fick dåliga betyg i skolan och aldrig gick ut han satt bara hemma och spelade men efter ett tag så fick han gå in i huset igen.
Han fick aldrig några vänner för han blev mobbad i skolan men han berättade inte det för hans föräldrar för han trodde att det skulle vara pinsamt att han blir mobbad
När han fick dåliga betyg i skolan blev han slagen hemma efter skolan.
Hans liv började att bli lite enklare när han började ta tag i hans egna liv.
Jag började gå ut mer och pluggade men jag fick endå dåliga betyg och han orkade inte mer med skollan och började sitta hemma igen.
Så allt slutar med att han har inga pengar och har inte så mycket pengar han jobbar på postnord för han skaffa sig ett körkort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en bra rp nivå som innefattar scenario som är utvecklade och som alla parter tycker om. Jag har sedan tidigare år tillbaks kört mycket rp och varit kriminel på servrar tidigare. Så jag vet hur man rp på ett roligt och bra sätt som många säkert vill eftersträva.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver spela för makt och vinna ett scenario, ibland kan man "förlora" olika slags scenario som man senare kan bygga på och göra fler uppföljande scenario istället.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar sa att jag skulle testa unive så jag testade den och den va bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka