Nekad BARRETOSZ:) | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBarre

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz

Vad är ditt discord namn? mrbarre

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Barre Bannan och är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Barre är oftast snäll och trvlig person men ifall han träffar någon som inte ha känner blir han oftast blyg och vågar inte prata med personen.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Barre Banan och är 20 år gammal, Jag har haft de bra i livet jag bodde i ett stort i hus med minmamma och min bror, min pappa dog av cancer redan när jag var 2 år gammal så jag kommer inte ihåg min pappa så bra. Jag och min familj var rika han fick allt han ville. När jag var 14 år gammal började jag hänga med äldre killar, dom hittad massa skit som att sno från affärer och ofta slåss för pengar. Jag fick ganska mycket pengar av de, men om pengar brydde jag mig om , jag gav alla pengar tills mina vänner. Det Jag inte visste var att mina kompisar köpte droger för dom pengerna tills en dag var de en kompis var det en kompis som till mig att dom flesta drogar och om jag också ville testa, jag som bara var 14 år gammal och ville vara cool för mina vänner så testade jag. Tills slut blev jag beroende och började göra de dagligt, men en dag så skulle jag köpa droger av en langare ,VI pratade och jag gav pengarna och fick drogerna. En grej jag inte visste var att min mamma var och kollade på mig h

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill vara med och bidra med unive och göra det till en bättre plats och göra unive till den bästa rp som det går att göra. jag vill bli medlem för att jag vill vara med i polis och hjälpa staden när den är i nöd. kommer göra allt för att alla ska må bra och ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver spela för makt och vinna ett scenario, ibland kan man "förlora" olika slags scenario som man senare kan bygga på och göra fler uppföljande scenario istället

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har blivit bannad för att jag hade mask på piren men det var länge sen och några andra små grejer som mild sunt för nuft för jag körde snabbt bil på torget men det var länge sen och jag har lärt mig det jag gjorde fel.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, 2 exempel är NLR och FearRP. NLR innebär att du inte får minnas saker som skett under senaste scenariot. FearRP innebär att du inte värnar om ditt liv i scenarion som tex under vapenhot.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning
: Plagiat.

Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka