Nekad BARRETOSZ:) | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBarre

Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz

Vad är ditt discord namn? mrbarre

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Barre Bannan han är ganska ung då han är 21 år gammal och flyttade från sina föräldrar och hans syster som är 17 år gammal. Han är från Nederländerna men han har bot hela livet i Sverige. Han känner inga i hans nya stad förutom en person som han inte vet ens om han bor kvar. Hans betyg var inte så jätte bra men inte så dåliga häller, han hade godkänt i alla ämnen men inte högre en ett C, han hade många vänner men han behövde flytta för att han hade inga pengar kvar så han behövde låna från sina föräldrar . Han letar efter något jobb i sitt nya stad för att han kunde inte hitta ett annat jobb i sitt gamla stad. Han har mycket intresse om bilar, mopeder och polisen för att hans pappa var polis för i tiden och hans mamma var advokat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig rp nivå och jag kommer dessutom följa reglerna inom unive kommer jobba på medborgar jobb och försöka bli nåt bra för servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver spela för makt och vinna ett scenario, ibland kan man "förlora" olika slags scenario som man senare kan bygga på och göra fler uppföljande scenario istället.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Combatlogging eller C logg om man lämnar under ett scenario när du dör eller blir kidnappad. RDM att inte gå runder och slå folk eller börja skjuta dom och RDM som står för Random Death Match. VDM att inte använd sin bil som ett vapen eller att köra på folk och VDM står för Vechile death match

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört för på Unive har varit severvakt på Unive men också staff på en annan server men jag vill satsa mest på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit sin intervju på 48h.
Ansök igen om 24h.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka