Accepterad BARRETOSZ:) | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrBarre

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/BARRETOSZ/

Ditt Hex-ID: 11000014744a5e3

Vad är din discord tagg? mrbarre

Vem var det som bannade dig? 1noah

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-08-31_101818640.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det va ett terråråd vid securitas och jag som polis skulle åka ditt jag var kläd i cevilla kläder och en mask som en vanlig mäniska skulle kunna klä sig sen va jag där med min kollega och storma in så jag tror att 1noah trode att det var jag som gjorde terrorådet men det var inte jag för jag bara storma med min kollega som blev bannad av samma sak men nu är han unbannad igen så jag vill också bli det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega från polisen fick ett larm om skott vid securitas och vi tänkta att åka ditt så snabbt som möligt så istället för att byta kläder till vanliga poliskläder så åkte vi ditt med vår cevil kläder och med våran cevila volovo v90 som vi ställde bakom securitas och vi bestämde oss för att storma in när vi storma in så hade jag toggleid på för jag var servervakt för jag glömde stänga av det men så såg jag att en staff var där och jag trode det var ett helt vanligt scenorio men det var det tydligen inte så men vi bara stormade och vi hörde i radion att vår andra kollegor va utanför och skulle också storma in men i framsidan av securitas jag och men kollega som var också cevill kläd skit vi i att vänta på dom vi bara gick in och trodde att vi skulle vara några jävla hjältar när vi va på andra vånigen och alla personerna som gjorde terrårådet lämnade så märkte våra andra kollegor att det var några där uppe med vapen så dom börja skjutta mot oss och efter det blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det va felaktig men 1noha kunde inte vetta att vi var poliser och inte dom som gjorde terrorådet för vi var klädda ut som kriminala vi hade mask på oss och en mp5 så han kanske trodde att det var vi som gjorde det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad typ 5 gånger och det var en för att jag hade mask på pirden och det har jag lärt mig att inte ha sen blev jag bannad för mild sunt för nuft för jag fick damp på en snubba för att han tåg min bill så jag börja slå han men jag har lärt mig av den sen kommer jag inte ihåg när jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ha polis kläder istället för cevilla kläder och inte stroma själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka