Inaktuell Barre_04 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre_04

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Barre

Ditt discordnamn: Barre___

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004

Varför ska just du bli staff? Vill bidra med ett ansikte utåt till nya medlemmar men även gamla. Vill hjällpa till nuvarande staffs mer än sv kan och driva server ännu mera framåt. Kommer vara en trevlig staff men även bestämd, får jag fel så bättrar jag mig tills nästa gång.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns stor brist på social rp men även på lagliga sidan förekommer det överdriven lall på. Vill hjälpa till och förhindra sådant. Finns även olika områden som kräver en större uppsikt såsom sjukan, vid poliser och rån. Där kanske icke medlemmar kommer förbi och lalla. Många bannar dessa personer direkt, men istället tycker jag att man föklarar vad som gäller.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som sagt, förklara till personer vad som är rätt och fel. Men även ta bort spelare tillsammans som är stora problem. Extrem nivå ban, men något milt så kan man /m-a dem och förklara.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man måste vara tydlig, schysst och vara en förebild.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har ingen sysselsättning för tillfället. Kommer vara aktiv som staff på kvällarna och liknande. Fortfarande så måste man njuta av värmen vilket jag göra, kommer göra på dagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? Juli 2021, pauser i mellanåt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit en stund på unive. Men även på andra stora serverar.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka