Inaktuell Barre_04 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Barre_04

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Barre - Bartosz

Ditt discordnamn: Barre#4041

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004

Varför ska just du bli staff? Tycker jag är en mogen person som tar ansvar efter sina egna handlingar och även dem i omgivningen. Gillar inte välja en specifik sida utan kollar på flera parter innan man drar en slutsats om saker. Kan bete mig och följa olika regler och rutiner till punkt, däremot så kanske de tar tid att lära sig vissa specifika saker men jag är ganska lättlärd ut av mig. Tar emot kritik för att förbättra mig, onödig info/smutskastning kastar jag åt helvete och blir inte sårad ut av det, med andra ord jag är inte lättkränkt. Ifall mina vänner gör fel, och försöker få mig att t.ex unban dem så ber man dem följa samma anvisningar som andra medlemmar. I staff teamet kommer jag försöka hålla mig till en professionell nivå och dra slutsatser med kanske mer än 2 personer. Kommer kunna diskutioner med folk utan problem, förstår personer som har svårt med svenska då jag även är ifrån ett annat land. Kränker inte folk för hur dem beter sig, försöker lära dem och i denna situation till bättre spelare. Hoppas man får en till chans.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndag - Söndag 12:00 - 03:00 Under sommarlovet.
Söndag - Torsdag 18:00 - 00:00 När skolan börjar etc.
Fredag - Lördag 15:00 - 00:00 När skolan börjar etc.

Hur länge har du spelat på Unive? Nästan 1 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, däremot gjorde jag bort mig. Däremot denna gången kommer jag vara seriösare och försöka mer än sist och göra mycket bättre jobb.
Har även varit Admin på en gammal community server på över 5 tusen medlemmar.

Kan även rätt så många commands. Ifall det finns fler så lär jag mig dem snabbt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo att ta på mig alla områden. Finns inte någon specifik.

Senast ändrad:
+rep har tidigare vart staff och visat gång på gång att han är mogen för jobbet, hoppas du har förståelse att denna kille inte lallar med sitt jobb philip

Tillbaka