Nekad Barre2011 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre2011

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Vad är ditt discord namn? barre2011

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alejandro Castillo , Och är 19år gammal är uppvuxen med sin Mamma, Pappa och två bröder, Mamma va hemmafru och Pappa jobbade som bilmekaniker, flyttade från Mexico för snart 2 år sedan, för att uppfylla sin stora dröm , Att få öppna sin egna klädbutik, Hans stora intresse är skor och kläder, men vägen till sin egna butik va inte spikrak Alejandro har fått pyssla med lite brottslighet tex som bilstölder och mindre rån, Men hans mål är att få öppna sin butik till slut, Och få ihop pengar så han kan ta sin familj ifrån Mexico och börja ett nytt liv i Unive tillsammans, Alejandro är väldigt känslorstyd han har lätt för skratt samtidigt som han har lätt till gråt, Han saknar och tänker på sin familj väldigt ofta och gör denna resa för dom så han kan bli lycklig igen och få vara tsm med sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig karaktär och jag tar RP på stort allvar, jag har ett stort intresse för RP och vill kunna bidra till att det blir en roligare server för alla att spela på och vara på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar på samma villkor, man kan både vinna och förlora , Det är så alla kan ha roligt tillsammans i spelet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort, Exempel är att man ska kunna bidra och utveckla serverna tillsamman, och visa ett genemsamt ansvar , och att man absolut inte får utrycka mig om rasim eller sexism, Och inte gå till personangrepp emot en medspelare om det går dåligt för mig till exempel. Och visa respekt och lyssna på staffen, dom har alltid sista ordet. Och att inte försöka sölja saker för riktiga pengar genom tex donationssystem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har ja inte men har suttit och tittat på youtube och har fått ett stort intresse för det och vill gärna utvecklas inom detta

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en glad och positiv kille som väldigt lär mig mer om rollspel och lär känna nya människor på platformen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Kommer ej kunna ta sin intervju inom 48h, kontaktade mig i PM.

Du får ansöka igen när du är hemma från sin resa. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka