Nekad Barre2011 | Medlem ansökning [B4ayan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre2011

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Vad är ditt discord namn? barre2011

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alejandro castillo och kommer från Mexiko från den tuffa Yucatanhalvön, på den södra gränsen till Guatemala. Alejandro är 19 år gammal. Alejandro är uppväxt med hans mamma, pappa och 3 bröder. Alejandros uppväxt är stökig skolgång och han umgicks i små kriminella kretsar. Alejandros intressen är att spela basket, hänga med vänner och han gillar att mecka med bilar. Alejandro är en glad person men med kort stubin. Alejandros framtidsplaner är att äga en helt egen bilverkstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en rolig karaktär som ändå kan tar min roll på allvar och spela den trovärdigt. Men självklart rapportera om någon gör något fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna i ett scenario. Det gör så att scenariot blir kul för båda partnerna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska ha respekt, ingen rasism/nazism, undvik smutskastning, undvik hot och utpresning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men vill gärna få erfarenhet av servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar rollspel och lära känna nya människor.

Nekad.
Anledning:
Utveckla frågorna: Berätta om din karaktär,Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka