Nekad barre<3 | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Vad är ditt discord namn? 𝓑𝓪𝓻𝓻𝓮#1111

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alfaskir Aludsson, Alfaskir har haft en superbra uppväxt men ändå inte. alfaskir levde sitt liv rikt men det han inte visste va att hans föräldrar langade knark och massa mer under denna tid när Alfaskir va 10år så börjadeh an misstänka något konstigt med sin pappa varje dag Alfaskirs pappa va alltid stor stog för sina ord sa aldrig förlåt. men Alfaskirs pappa kände sig ner tryckt om inte ledsen, både mamma och pappa bråkade hela tiden men pappa tyckte att det skulle va slut nu. Alfaskir pappa som då heter anders gjorde slut och gav upp totalt, mamma blev väldigt deprimerad och ända sedan Alfaskirs pappa gjorde sig av med sitt egna har Alfaskir mått dåligt. mamma e just nu 80år och bor i göteborg Alfaskir flyttar hemmfrån nu därför vill han till denna staden. Alfaskir har 2 vänner som heter abdi och ahmed de har växt upp tillsammans dem träffades alltid och stöttade varandra i deras svåra tider...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med hit är väldigt bra och seriös rp av min sida, inget lall, kommer bidra med en väldigt trevlig och stöttande person på servern och det kan behövas, kommer göra mitt bästa för serverns skull, Jag vill unive allt väl

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de jag tror är med denna fråga är att bara ifall motparten vinner ett scenario så är det fortfarande roligt. Kan vara att man kan rpa för att få andra parten att vinan scenariot ifall jag har vunnit mycket scenarion så e det dags att ge de till dem

Hur hittade du Unive? Jag har spelade unve sedan 2021 men tagit pauser hela tiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka