Nekad barre<3 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Vad är ditt discord namn? 1barre

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alfaskir Aludsson, Alfaskir har haft en superbra uppväxt men ändå inte alfaskir blev mobbad i skolan pga, att han va lite smartare än dem andra i skolan, de gjorde honom verkligen ledsen men han gav aldrig upp, Alfaskir levde sitt liv rikt men det han inte visste va att hans föräldrar gjorde olagliga aktiviteter. Under denna tid när Alfaskir va 10år så börjadeh an misstänka något konstigt med sin pappa varje dag Alfaskirs pappa va alltid stor stog för sina ord sa aldrig förlåt. men Alfaskirs pappa kände sig ner tryckt om inte ledsen, både mamma och pappa bråkade hela tiden men pappa tyckte att det skulle va slut nu. Alfaskir pappa som då heter anders gjorde slut och gav upp totalt, mamma blev väldigt deprimerad och ända sedan Alfaskirs pappa gjorde sig av med sitt egna har Alfaskir mått dåligt. mamma e just nu 80år och bor i göteborg Alfaskir flyttar hemmfrån nu därför vill han till denna staden. Alfaskir har 2 vänner som heter abdi och ahmed de har växt upp tillsammans dem träffades alltid och stöttade varandra i deras svåra tider, Alfaskir gillar även motorer, och har alltid haft ett litet intresse över elektronik. Alfaskir satt alltid ute i garaget och hjälpte sin farfar bygga på hans bil som han hade och även en liten hoj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hit är väldigt bra och seriös rp av min sida, inget lall, kommer bidra med en väldigt trevlig och stöttande person på servern och det kan behövas, kommer göra mitt bästa för serverns skull, jag vill att servern ska kunna utvecklas ännu mer och bli ännu bättre och jag vill hjälpa till med det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de jag tror är med denna fråga är att bara ifall motparten vinner ett scenario så är det fortfarande roligt. Kan vara att man kan rpa för att få andra parten att vinna scenariot ifall jag har vunnit mycket scenarion så e det dags att ge de till dem, Det ska vara roligt för båda parterna, Allt spelar inte om vinst utan att man ska ha skoj

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla servern regler. vi kan köra några lätta, rdm man dödar någon utan ett scenario bakom, att t.ex jag går upp på piren och skottar alla, jag har inget scenario bakom de. det är rdm. copbaiting Man försöker få polisens uppmärksamhet Tex ställa sig bredvid en polisbil och börja burna för att få polisen efter sig. new life rule Ifall du dör så ska du glömma bort allt som hänt under scenariot, du ska t.ex inte säga du dödade mig för 10 minuter sedan

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på dem flesta servrarna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen EFTER 19/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka