Nekad Barney | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barney

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Vad är ditt discord namn? barney5m eller dsada_94561 båda funkar :)

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Berg. Ali Berg är 23 år gammal och är en väldigt äventyrande person som gillar att möta nya personer, äventyra, skämta, spela fotboll och vara snäll. Men Ali hade en väldigt tuff barndom. Ali är uppväxt i Somalia med sin famlij: pappa, mamma, brorsa och sigsjälv. Men när Ali var bara 11 år gammal dog hans pappa i en terrorist attack i Somalia. Pappan säjs har vart medlem i ett somaliskt kriminellt nätverk och varit misstänkt till ett mord vid en by år 2013. Ali Berg och hans familj var utsatta för ett grovt hot i Somalia och flydde då till Rinkeby, Stockholm, Sverige. Och det var där Ali tog en mörk väg i sitt liv. Du ser, Ali började smuggla droger, förhandla med kriminella för att käna "snabba" pengar. Men han visste inte, att det skulle nästan kosta hans liv..

Ali hade det väldigt tufft i skolan och blev mobbad för sin somaliska brytning, och därför ville han få sin hämnd på sina mobbare i skolan men han var mycket svagare än sina mobbare. Så en dag på skolgården kom det ett par maskerade män på rasten och frågade om någon ville käna enkla pengar. Det ville Ali. Han svarade då ja och fick då ett vapen av en av männen. Ali fattade inte riktigt vad han skulle göra med vapnet men de sa till honom att gå till pizzerian på Rinkeby Torg klockan 22.00 för att skjuta Mustafa, en av Rinkebys gängledare. Ali skulle få 10.000 och ett par skor han hade spanat in ett tag.

Fem timmar senare så gick Ali till Rinkeby Torg för att spana in mannen som han skulle skjuta. Han skulle tydligen bära en röd Canada Goose väst men han kunde inte se någon på pizzerian med västen.
Han väntade och väntade och då såg han honom, utanför pizzerian stod han och rökte med sin flickvän. 12 åriga Ali tog då upp glocken och skjöt Mustafa i bröstet 2 gånger och sprang sedan där i från med ett rush av adredalin.

3 dagar senare:

Ali gick ut för att käna pengar genom att sälja droger men det gick inte som planerat.. Ali skulle sälja till en Mohammed men fick istället se en heelt annan person. Vid platsen försäljingen av anfetaminet skulle ske såg han en bekant man. En grabb med en röd Canada Goose väst.
Och då kom Ali på, det är Mustafa, han överlevde och på något sätt såg att det var han. Ali blev knivhuggen i buken och började blöda hastigt. När Mustafa sprang därifrån så skjöt han Mustafa och sedan sprang med blodspår hem...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en social kriminell rp med massa skoj! Annars så bidrar jag till laglig social rp då jag ska göra roliga scenarion för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna i scenariot och att man inte bara spelar för att vinna så de blir minst lika kul för alla. De gör att scenarion bler mera utdragna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja absolut!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har kört på Unive sedan 2022 tror jag om inte mindre! Älskar Unive! Sen har man också rpat på några sämre servrar men det ska jag inte nämna på Unives forum!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja alltså nej jag känner mig nöjd! Tack för ni läsde!

Nekad.
Anledning: Utveckla ditt svar till "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?", du har glömt att ge exempel!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka