Nekad Barklund | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barklund

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127486630/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? BARKLUND#7701

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär är 14 år gammal och heter Aldin propora när han var liten så dog hans pappa samt mamma då fick han leva med sin farfar och storebror. när aldin blivit 17 och hans brorsa 23 valde de att flytta till unive utan några pengar. men det gick snabbt att hitta ett jobb för båda två. redan 1 vecka senare så blev dom båda anställda på fodora. de jobbade allt var dom kunde för att kunna käna så mycket pengar som möjligt. men en dag fick aldin en hjärt attack av stress då fick han ligga på sjukhus i 3 veckor. nu mår han bra igen och vill ta sitt liv på allvar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill bidra med sån hög rp nivå som möjligt samt seriös. spelar ofta och kommer göra allt för att få denna servern bättre och bättre varje dag. jag hjälper alltid folk och har respekt mot allt och alla. jag har även rpat på swevave, fristaden och unive (fick indragna roller)

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle alltid göra mitt bästa för social och realistisk rp, kommer självklart inte bryta mot några regler samt inte spela för pengar och makt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara roligt för båda parterna tillexempel så om jag och mina kompisar kidnappat någon så kanske vi glömmer att ta hans telefon så att han i smyg kaan skriva till sina kompisar att han är kidnappad. man ska inte kidnappa någon bara för att man vet att personen har jätte mycket pengar och sedan loota honom bara för att han brukar ha en glock på sig. man kan med en person somman har kidnappat och komma överens istället bara för att han ska bli 12ad och dumpad i vattnet

Hur hittade du Unive? kompisar och youtube

Nekad inte tagit sin intervju på 48 timmar. vänta 24 timmar innan du skriver en till ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka