Accepterad L𝐄𝐎𝐍✟ | Medlem ansökning [lazer73]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Leon

Vad Àr ditt discord namn? trixxarn1

Vad Àr ditt födelsedatum? 1 December 2009

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Min karaktÀr heter Aldin yxer han Àr 25 Är gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktĂ€rs personlighet i tre ord? Trevlig SnĂ€ll Ödmjuk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Min karkaktÀr Aldin har varit en ung kille som vÀxte upp i Malmö och Halmstad. NÀr Aldin var 20 sÄ blev han sparkad ifrÄn sitt jobb och dÄ sökte han sÀg till gÀng. Aldin vill nu fÄ ett lagligt arbete och vara en vanlig person i samhÀllet och ha kul som alla andra. Det Aldin vill Àr att fÄ ha en liten inkomst pÄ sidan av sitt fast jobb dÄ han vill sÀlja och köpa bilar. Han vill gÄ efter sin far och jobba med bil handel pÄ fritiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En seriös och mogen spelare med social rp och mycket planer.

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska ha kul i scenario. Med det sagt att jag ska inte bara tÀnka pÄ min egna vinst.

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? Jag fear rpa en gÄng och fick en ban dÄ jag tog en killes bil nÀr han hade vapen mot mig lÀrde mig att man ska ta regler pÄ alvar och inte lalla utan vara en bra spelare med höga mÄl.

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? Fear rp / c log / rdm / vdm / mild vdm / mild rdm.

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer pÄ.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!

Tillbaka