Accepterad barken0608 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ubereats

Icke Medlem
Meddelanden
337
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola

Vem var det som bannade dig? Merov

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-14 222051.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte ban beviset ser ganska skevt ut och man kan se rätt så tydligt att det är dsync. VI fick även ett larm om vapen på flygplatsen där av varför jag körde för fort men det andra var grov dsync. Ifall man har spelat på servern ett tag så vet man de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega patrullerade runt, vi får då ett larm om vapen på flygplatsen vi börjar då öka hastigheten. Vi börjar då köra snabbt sedan berättar dem om att det var en fake pistol och då sänker vi hastigheten och fortsätter. Sedan får jag en /m där Merov ber mig om att komma support. Jag frågar då varför han svarar då med kom support då skrev jag tillbaka varför jag har inte gjort nåt och då får jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig hade all rätt i världen att köra snabbt samt krocken och att köra på felsida av vägen var dsync. Körde inte ens på fel sida av vägen bara dsync.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var för att jag tog 2500 kontant av någon på sjukan. Jag lärde mig att inte ta saker från folk utan en riktig anledning .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte. Satt på blåljus antingen så glömde jag eller så såg man bara inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att sätta på blåljus eller ja vara nogrannare med att kolla ifall dem är på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill ha anledning om ni nekar. Annars betyder det att ni bara vill ha mig bannad. För det finns ingen anledning att jag ska vara bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka