Nekad Barbiee | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barbiee

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198810911716/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Barbie#6773

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar Johansson han är uppväxt i en tätort utanför Stockholm vid namn Rinkeby. Hans pappa lämnade vid ung ålder så hans familj fick ekonomi problem redan som ung, Oskar tycker om att sjung och köra bil på fritiden. Hans mamma sjuknade in i obotlig cancer och efter några månader gick hon bort. Eftersom att Oskar hade det tajt med pengar så var han tvungen att hitta ett sätt att tjäna pengar för att ta hand om sig själv och sin 11 åriga syster, Erica. Oskar såg det ända rimliga sättet för honom att tjäna pengar på var att ta den kriminella vägen, Oskar började vid den här tid punkten sälja både droger och vapen. När Oskars ända riktiga kompis Adrian blev tagen av polisen beslöt sig Oskar för att denna livsstilen inte längre var ett alternativ och han var tvungen att ändra på sig för att klara sig. Oskar sökte då till ett jobb på Ica som lager hanterare, Oskars jobb ansökan gick igenom och Oskar fick jobbet. Oskar är idag 22 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem så att jag kan jobba på mekonomen, Auto experten eller falck så ja kan vara där så fort som möjligt när någon behöver hjälp med sin bil. Och om jag blir medlem kan jag skaffa fler jobb och använda twitter och blocket. Om jag är medlem så är det Mycket roligare rp och jag vill bara kunna göra någon glad genom att kunna laga någons bil eller style någons bil. Jag kommer träffa folk genom alla nya jobb också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag personligen tycker att servern är väldigt annorlunda mot dess konkurrenter, comunityt är attraktivt då många är socialt aktiva vad jag har sätt

Hur hittade du Unive? Många av mina kompisar körde rp på Unive så det fick mig intresserad

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få jobb på antingen Mekonomen, autoexperten eller på Falck och att hjälpa personer få en så bra rp upplevelse som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra det till ett comunity

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka