Accepterad baran. | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

baran.

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051571786/

Ditt Hex-ID: 1100001410c024a

Vad är din discord tagg? baran.#1337

Vem var det som bannade dig? Tuggummi MEN SKULLE VILJA ATT 320 ELLER QUIRKZ TAR TAG I DETTA TACK

Hur lång tid var din ban? 15dgr

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? SV-Abuse, ID'Peek. Varnar andra spelare att staff speccar. och på DCn You got banned from Unive Roleplay reason: Illa beteende mot medlemmar, grova ord och påhopp.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja ingen av bannsen fattar jag då jag inte har id peakat då det ej finns bevis på det + att jag ej fick förklara vrf jag skrev /m till en kille staffs speccar lalla inte då betyder det inte att jag har id peakat då jag skrev till han för att skrämma upp hna för hans rp började gå mot den lalliga sida och vill som sagt bara skrämma upp han. DC bannen fattar jag ej då jag skrev till en grabb i pm då han triggar min då jag fick nog och valde att säga väldigt dumma ord men det var det jag gjorde och gjort e gjort inget jag kan ändra på men det var dumt av mig att skriva det jag skrev. Fast det ska inte vara en DC ban då det ej går ut i unive DCn untan i pms.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kan jag inte förklara då jag satt inne i fängelset och jag kollade på film på andra skärmen och dc bannen händer när jag sov så kan inte berätta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en väldigt FELAKTIG ban då ingen har pratat med mig eller förklarat för mig utan man skickade mig bara så kunde ej förklara min sida från det hela

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare för lall men då var jag ny på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej då jag inte har gjort nå fel det ända som var DUMT var att skriva pms min inget ban bart

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag inte gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka