- Förbjuden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Oklart lolVad hände?
Okej.Oklart lol
Han sålde polis ranger och utbildningar för riktiga pengar, därav blev han bannadOkej.
Ojdå.Han sålde polis ranger och utbildningar för riktiga pengar, därav blev han bannad
Asså va? Jag tror jag fan vet vad en banöveklagan. Så du bör inte säga om jag ska göra en banöveklagan eller inte.Gör en banöverklagan här: https://www.unive.se/bannad
Gör en banöverklagan här: https://www.unive.se/bannad
Arg?, gråtfärdig, kännslig? Försöker bara hjälpa men du verkar kunna allt själv redan så grattisAsså va? Jag tror jag fan vet vad en banöveklagan. Så du bör inte säga om jag ska göra en banöveklagan eller inte.
mvh
Stött, kränkt, ledsen? Ditt svar lyder alla dem föregående punkterna. Bara för att mr.baloo inte vill följa dina ”råd” behöver du inte leka professionell.Arg?, gråtfärdig, kännslig? Försöker bara hjälpa men du verkar kunna allt själv redan så grattis
Herregud, jag försöker bara hjälpa till. Jag leker inte professionell utan svarade på denna tråd ENDAST för att hjälpa honom. Han väljer att aggressivt bemöta mig och du verkar ju inte heller vara den trevligaste personen på detta forum som väljer att haka på d bara för att du tycker att jag försöker verka professionell? Dessutom e du permanent avstängd så frågan är vem som försöker vara professionell i detta sammanhang?Stött, kränkt, ledsen? Ditt svar lyder alla dem föregående punkterna. Bara för att mr.baloo inte vill följa dina ”råd” behöver du inte leka professionell.
Haha akta dig du kommer få en utskällning för att du hänvisar till överklagningarFörstår inte syftet med denna tråd, du är bannad okej? Ifall du vill bli unbannad och känner att du lärt dig/ ångrar det du gjort är du välkommen att överklaga. That's it mannen
Sammanhanget handlade ju inte om min relation till unive. Du blev "stött" Eftersom att baloo inte ville följa ditt råd. Av den anledningen bör du ju visa lite mer hänsyn än att gå in med en högre attityd än honom bara för att du skall vara störs, bäst och vackrast i rummet.Herregud, jag försöker bara hjälpa till. Jag leker inte professionell utan svarade på denna tråd ENDAST för att hjälpa honom. Han väljer att aggressivt bemöta mig och du verkar ju inte heller vara den trevligaste personen på detta forum som väljer att haka på d bara för att du tycker att jag försöker verka professionell? Dessutom e du permanent avstängd så frågan är vem som försöker vara professionell i detta sammanhang?
Eftersom att du bara vill vara otrevlig mot resten så hittade jag en liten video som du kanske borde kika inSammanhanget handlade ju inte om min relation till unive. Du blev "stött" Eftersom att baloo inte ville följa ditt råd. Av den anledningen bör du ju visa lite mer hänsyn än att gå in med en högre attityd än honom bara för att du skall vara störs, bäst och vackrast i rummet.
Här har du en kurs i grammatik då jag såg att du slant en del på orden. https://www.folkuniversitetet.se/kurser-utbildningar/sprak/svenskaswedish/svenska-grammatik/
Undrar fortfarande när jag gick in med attityden att jag e störst, bäst och vackrast och framförallt hur jag inte visar hänsyn då jag skickar 1 meddelande för att jag just visar hänsyn och vill hjälpa. Den här grammatik länken va bland d skummaste nån skickat till mig och sjukt inaktuellt och framförallt vrf skulle jag bli stött? Tror du att jag ser mig själv som nån gud för att jag e staff?Sammanhanget handlade ju inte om min relation till unive. Du blev "stött" Eftersom att baloo inte ville följa ditt råd. Av den anledningen bör du ju visa lite mer hänsyn än att gå in med en högre attityd än honom bara för att du skall vara störs, bäst och vackrast i rummet.
Här har du en kurs i grammatik då jag såg att du slant en del på orden. https://www.folkuniversitetet.se/kurser-utbildningar/sprak/svenskaswedish/svenska-grammatik/
säg t domFörstår inte syftet med denna tråd, du är bannad okej? Ifall du vill bli unbannad och känner att du lärt dig/ ångrar det du gjort är du välkommen att överklaga. That's it mannen
Kommer ifrån personen som var staff och sålde gäng och krim roller och så swisha dom digDet är den asså hahah, antar han bara är lite bitter över att vara bannad. Kanske är lite jobbigt men har man sålt polis ranger för irl pengar får man ju skylla sig själv.
Ganska klart enligt mig du sålde roller väl?Oklart lol
klock ren xDEftersom att du bara vill vara otrevlig mot resten så hittade jag en liten video som du kanske borde kika in![]()