- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 4
Hallojsan. Så ja blev bannad igår/inatt dåra för C logg. Jag kan ta de ifrån min sida. Kl är ungefär 19:37. Ja & min polare åker runt vid ungefär valmot. Vi åker runt där tills typ 19:45 när vi ser La Liga. Och börjar prata med de. Vi båda hetsar lite smått mot varandra men de inget man tänker på så utan aa. Sedan kör de upp till militärbasen. Vi åker efter lite smått och där står de och börjar skjuta mot oss. Vi åker ner igen. och där står de återigen och skjuter mot oss. Nu vad ja hörde på Krim mötet. Så ska en skottlossning ske så snabbt som möjligt. Men ja förare dör i våran bil. Vi flyger upp i luften och spinner i många varv. Tills vi träffar stranden och sedan ner i vattnet. Nu är kl typ 19:57 tror ja. Och ja vet att de är möte strax så ja förbredde mig för de. Ja trodde såklart att scenariot var över & att ja var liksom dödad. Men som ja fick se på ett klipp inatt dåra. Så visar de sig tydligen att de har åkt tillbaks ner i vattnet och simmat efter våra kroppar/bil. Och då har ja loggat ut. Och nu kommer vi till de viktiga. Jag såg inte de på min mamma. Ja kan fan svära på allt att ja inte hörde eller såg nån simma i vattnet. Så de va ba fel timing. Ja hann inte ens vara krim i 7 timmar igår utan att få indragna. Nu ja och en i laliga. Känner varandra sedan innan. Ja hjälpte honom att komma upp på föttarna när han köpte krim. Så vi sa till varandra i dc att vi ska köra Fair när vi RPar. Vilket vi menar med att inte göra några regelbrott eller vidare. Nu Sp0ky som tog ärendet. Lyssnar här. Ja köpte krim igår för 200kr och köpte de kl 14:00 igår typ. Så hann inte RPa så mycket innan ja ens blev bannad. Så ja undrar om ja verkligen kan få komma tillbaks eller få 2 varningar. För att asså allt för allas del i scenariot var ju skumt som ja fick höra själv.