Nekad Bannad för att jag pratade i kön [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husse.W

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953664306/

Ditt Hex-ID: 11000013b360f32

Vad är din discord tagg? Hussein.W#8897

Vem var det som bannade dig? Daniel

Hur lång tid var din ban? jag är bannad i 24 h från fiveM servern

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd i 24 h för ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Daniel lyssnade in på ett samtal jag och en annan kille hade utanför bil affären där vi snackade om bilar och vad vi hade tänkt köpa för något men staffen missade eller missförstod vårat snack och trodde att jag skulle spawna in en bil eller något när vi i själva verket bara pratade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i kön för att köpa en bil och där pratar jag med en kille om vad vi hade tänkt köpa för någon bil+trim och allt det där och att katalogen var lite buggig och mitt i samtalet blir jag bannad för att jag tydligen skulle spawna in bilar. Jag kan förstå att man missförstår något men jag har precis kommit tillbaka från en ban och bryta mot en regel så fort man kommer tillbaka är bara orimligt, ena sekunden står man och pratar och har kul och andra sekunden är man bannad för ingenting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en felaktig ban, sen jag äntligen fick komma tillbaka från servern har jag varit alert och försökt hålla mig borta från problem och där står man när man minst anar det så får man en ban för ooc och jag som inte har någon aning hur man ens använder kontrollerna i servern får en ban. För en gång skull så vill jag kunna köra i en dag utan att få ban det känns som att man blir övervakad vart man en går och inte gör något fel men ändå slutar det med en ban?

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket om hur servern fungerar och läst igenom reglerna så jag inte ska bli bannad och ändå slutar det med en ban för att man hade ett samtal vid fel tidpunkt och plats?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För att vara ärlig vet jag inte längre, jag håller mig till reglerna, håller mig borta från problem, försöker ha kul men ändå slutar det med en ban, men jag borda kanske ha micen avstängd och kanske inte prata alls, jag som kom tillbaka från den tidigare bannen på 10 dagar var så jävla taggad på att köra igen och nu får jag en till ban jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, eller så är det bara min tur?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte prata om bilar med andra? om jag ska vara ärlig så kanske staffen på servern ska komma och prata med än för att se om det de har hört verkligen stämmer och den här bannen var 100 % felaktig de andra bannens kan jag ta skulden för för de var mitt fel och den andra bannen var inte ens värd att överklaga för att jag lät mig själv göra dumheter som var värda bannen men den här är felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka