Nekad bangare1234 | Blacklist Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1324457561486917663
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag vill berätta vad som hände från mitt perspektiv och jag ska vara ärlig jag gjorde ett dumt val jag var nyfiken och tänkte inte så långt utan jag försökte ta mig in på unive på ett sätt som inte var tillåtet just då kändes det inte så allvarligt men jag fattar nu att det var fel

jag tänkte mest att det var en grej att testa och jag brydde mig inte om reglerna som jag borde ha gjort jag förstår nu att det inte spelar någon roll vad jag hade för tanke det jag gjorde var fortfarande fel och jag bröt mot reglerna och förtroendet

när jag blev upptäckt så fattade jag direkt att jag hade gjort bort mig och jag kände mig riktigt dålig över det efteråt har jag tänkt mycket på det och insett att det var onödigt och att det inte var värt det alls

jag har förstått att det handlar om respekt både för reglerna och för andra som är där och gör rätt jag borde ha tänkt efter innan istället för att bara göra något impulsivt

jag är verkligen ledsen för det jag gjorde och jag ångrar det på riktigt jag vill inte göra så igen och jag vill visa att jag kan sköta mig och vara en bra del av gemenskapen

jag hoppas att jag kan få en ny chans och jag är beredd att visa att jag har lärt mig av mitt misstag

Tar du ansvar för det som hände? a jag tar fullt ansvar för det som hände det var mitt beslut och ingen annans fel jag valde att göra något som jag visste var fel och jag står för det

jag försöker inte skylla ifrån mig eller hitta ursäkter utan jag inser att jag gjorde ett misstag och att det fick konsekvenser jag accepterar det och jag vill göra rätt framöver

jag har lärt mig av det här och jag tänker annorlunda nu jag vill visa att jag kan ta ansvar inte bara genom att säga det utan också genom hur jag beter mig framöver

Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig att tänka efter innan jag gör något och inte bara gå på impuls även om något verkar lockande i stunden så kan det få konsekvenser som inte är värda det

jag har också förstått hur viktigt det är att följa regler och respektera det som andra har byggt upp det handlar inte bara om mig utan om alla i gemenskapen

en annan sak jag har lärt mig är att ta ansvar direkt istället för att försöka bortförklara saker jag gjorde fel och det är bättre att stå för det och försöka göra rätt efteråt

jag har även insett att förtroende är något man måste förtjäna och att det är lätt att förlora men tar tid att bygga upp igen och det är något jag verkligen vill jobba på nu

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker ni ska ge mig en till chans för att jag verkligen har förstått vad jag gjorde fel och jag tar det på allvar det här var inte något jag tänkte igenom och jag har lärt mig av det

jag försöker inte ursäkta mig utan jag står för mitt misstag och vill visa att jag kan göra bättre jag är beredd att följa reglerna och respektera hur allt fungerar

jag vill vara en del av gemenskapen på rätt sätt och bidra positivt istället för att skapa problem jag vet att förtroende måste byggas upp igen och jag är beredd att ta den tiden och visa det genom mitt beteende

jag hoppas ni kan ge mig chansen att bevisa att det här var ett engångsmisstag och att jag kan sköta mig framöver.

Har du bevis som stödjer din överklagan? tyvärr inte.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,

hur kan alla andra bli unbannade som suttit o fuskat i skottlossngar men inte jag
ni kan pc checka mig före o efter om ni vill

Din blacklist överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka