Nekad bangare1234 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Ban-referens
uyfoir — FiveM, Permanent
Anledning: Fusk.
Visa på portalen →

Ban-referens
DC-89b199 — Discord, Permanent
Anledning: Fusk.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag vill börja med att be om ursäkt för den serverskada jag har orsakat. Jag blev bannad för clogg av william07 vilket inte alls var okej heller, de förstörde scenariot helt för poliserna. Sedan efter typ en vecka så tog jag beslutet för att spoofa in mig på servern.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, det jag gjorde var verkligen skit dumt av mig det är ingen normal standard.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja, får jag en till chans på unive så ska ingen 3e parts mjukvara vara inblandad i spelandet på något vis, jag ska hålla en bättre rp nivå och mindre skottande osv.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår om jag inte kommer ha en plats på unive igen men skulle verkligen vara kul och få komma tbx o kunna spela med kompisar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Jag vill även tilläga att jag inte gjorde något mer än att spoofa, Jag gick in och lalla lite på SC och marja. Det var omoget men det är allt jag vill säga från min sida.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka