Accepterad bands | Medlem ansökning [benji]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bands

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Bands

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Enzo Ohlsson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min kararktär heter Enzo ohlsson Enzo är 25år gammal med bara en mamma. När Enzo var liten hade han alltid drömt om vara en fotbolls spelare med hans bästa vän Casper Berglund när de var små gick de till skolan tillsammans hade alltid bra saker säga till sina klass kamrater de hade bra betyg bra uppfostrande. Varje rast spelar de fotboll de kallas för "The only 2 boys". Men en dag går de tillsammans till skolan 3 nya elever börjar på deras skola Enzo och Casper gickl till de för och hälsa men det gick inte som de tänkte eftersom de 3 killarna va En va de största kriminella hela Örebro Men det visste inte Enzo eller Casper då tyckte Enzo casper om de dom börja hänga tillsamman ha mycket göra tillsamman efter 2 veckor händer det ett bråk med de 3 killarna och Enzo då det som hände va att Enzo casper körde 2 mot 3 de vann casper och Enzo men de 3 kilarna tycker att de är för bra men de är avundsjuka så då börja de 3 killarna svära mot Enzo bara från ingenstans börjar Casper svär mot Enzo. Enzo tänker "WTF" Händer då kommer casper och de 3 killarna attkerar Enzo. Enzo blir slagen han blöder tills en lärare ser det då springer de Läraren kommer till Enzo säger är du okej han svara inget springer hem med tårarna eftersom hans barndoms vän sviker efter 3 månader hittar ENzo nya killar som är också kriminella De hänger med varandra till slut blir Enzo dragen med de till ett kriminellt värld enzo börjar röka joint och tar droger. Men Enzo glömde inte vad Casper gjorde så han tar ett vapen går till caspers gäng skjuter 4 personer men Casper lever för han blev inte skjuten så han tar en till runda pang pang där får casper ett skott huvudet där slutade allt Med att Enzo blir gripen för 4x mord

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett bra rp från min sida säga till att alla som börjar på servern känna sig trygga skapa ett socialt värld bara sprida kärlek

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att alla ska ha kul och inte bara för att vinna ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har säker gjort det förut typ som att pratat ooc eller något sådant men inte blivit bannad och med tid av rpande har jag lärt mig att inte prata ooc

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: du dödar någon utan anledning eller bakom liggande scenarion, VDM du använder en bil eller ett annat fordon som ett vapen för att döda någon. Powergaming2: Du spelar enbart för pengar och makt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka