Nekad bandera1212 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bandera1212.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435362733/

Ditt Hex-ID: steam:110000157ec31ad

Vad är din discord tagg? bandera1212

Vem var det som bannade dig? olof

Bild på banmeddelande: tintio.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gick lite loss på en snubbe privat eftersom han han spelade över privat men när jag skrev så överdrev jag lite eftersom jag kallade han snorunge vilket jag gjorde fel men kan int eändra på nåt men grejen e han startade allting jag hade aldrig skrivit på det viset om han hade skrivit fint men jag fick nog o började svära vilket var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte runt i min tmax

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och men grejen jag gick väl inne lite för hårt men den snubben startade hela konflikten jag frågade han snällt varför behöver du min väns dc då började han skriva på ett sät jag störde mig på och fick nog han triggade igång mig med meningen för att jag skulle hesta o jag fall ner rakt i fällan men grejen e jag hade aldrig sakt det jag sa om inte ha började hetsa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. yes det har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes genom att skita i han helt men nu blev det så finns inget o ändra på tyvär hänt har hänt men han själv hade kunnat skriva på finare sätt så hade aldrig detta hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka