Inaktuell banankaka123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

banankaka123.

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max johansson

Ditt discordnamn: Banankaka123#0969

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill ansöka till staff efter att jag har lyssnat på flertal olika krim/ server möten. Känns som att fler folk behövs till staff teamet och då känner jag att jag kan offra min rp tid till att göra så unive blir mycke bättre server!

jag har varit SV ett tag nu och jag har tagit min roll som sv VÄLDIGT SERIÖST och använder mina perms vid rätt tillfälle.

Jag vill hjälpa till både discorde och servern. Jag har märkt att många nya och även gamla spelare har börjat lalla och gjort oseriöst rp på sista tiden och då tänker jag som staff att jag kan hjälpa mer än vad jag har gjort som servervakt och jag vill att Unive ska bli den bästa servern som finns!

Jag är inte rädd att ta beslut eller att använda mina perms på SV eller staffs fel är fel och de får man stå för vad man har gjort de ska ske samma sak på varenda spelare som gör fel.

Jag kommer inte använda staff rollen som ett hot eller att ha makt över andra spelare. jag har den för att hjälpa folk och ha ordning på servern.

Jag har velat bli staff ett bra tag nu men inte vågat riktigt att ta skjansen. Men nu känner jag mig minst tillräkligt mogen för att bli staff. Jag har sätt på sistone att de är lite dåligt med staffs där de är mycke lall som sker och då tänker jag att jag kan ta de med egna händer och fixa de. så att folk fattar att dem inte ska göra massa regelbrott.

jag ska vara helt ärliga med er nu jag ksk inte kan just alla olika saker staffs saker men jag lär mig mer än gärna de jag inte redan kan. jag lär mig jävligt snabbt oftas.

jag tycker att alla staffs gör ett skit bra jobb just nu men hade gärna velat hjälpa till och under lätta saker för staff teamet.

Jag vill även tacka alla staffs som gör ett bra jobb och motoverar verkligen andra att också bli staff!!!!!!!!!

stort tack till bästa ägaren philip som starta denna under bara servern!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? från klockan 3 på vardagar till klockan 11 på kvällen

Helger från 9-07

Hur länge har du spelat på Unive? snart ett går ( cirka )

Har du tidigare erfarenheter som staff? tyvär inte! jag är servervakt för tillfället men nu känner jag att jag ska ta ett steg uppåt och bli staff!

LITE KOMMANDS
/dv= ta bort bilar
/Svban= 1h
/SV ( SV chatt )
/NOclip= speccar onsylig
/toggleid= id peakar hela tiden
/revive= komma till liv igen
/Bring= hämtar en person till sig
/TPM= teleporta till ett ställe
/skin= ändra gubbe
/pedmeny
/v bilens spawnnamn..

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nä jag har verkligen inga problem att jobba med något annat om de hade behöft för att hjälpa staff teamet! Älskar att lära mig nya saker! HOPPAS ATT NI TYCKER OM ANSÖKAN:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka