Accepterad Banankaka123#0969 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banankaka123

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Max johansson

Ditt discordnamn: Banankaka123#0969

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Varför ska just du bli staff? just vrf jag vill bli staff är för att jag känner att rp ( krim ) är rent ut katastrof!!!
de skjuts och drivebyar hela tiden just NU! och de behöver nåt stopp nånstans. jag kommer spendera timmar efter timmar på att bara få bort dem här som kallade ( problem spelarna ) och de jag menar med problem spelare de är såna som sitter och metar, skjuter hela tiden och begår massor av regelbrott.

så kort fattat: jag vill bli staff för att hjälpa till i staff teamet med att få bort alla som är ute efter bara skjuta och sånna som ej kan rpa och bara begår massor av regelbrott

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer vara aktiv varje dag i mins 5h. om inte jag är på resa eller nåt men de lär ni få veta isånnafall

Hur länge har du spelat på Unive? 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit Sv i ett jävligt bra tag och nu känner jag att jag vill sätta mer krav på mig själv

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag vill just jobba med krim efter som de är helt katastrov just nu och då känner jag mig villig till att hjälpa till med den så mycke som möjligt. kort fattat: de är krim rp:en jag vill jobba med.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka