Nekad ban [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BENDOVER

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121881274/

Ditt Hex-ID: 110000148ea91d9

Vad är din discord tagg? Noahli#7145

Vem var det som bannade dig? jag vet inte eftersom att jag inte kan hitta servern.

Hur lång tid var din ban? 20 dar

Var är du bannad? FiveM Servern unive

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? scam

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad på grund utav av min brorsa håller på att klanta sig genom att försöka scama någon.
och som jag tror så blir man ip bannad och det är väl därför jag också blev bannad tror jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det jag gjorde var att jag vad vid piren och försökte sälja min tesla o sen kom bärjan in och to den så jag var tvungen att vänta tills det blev restart och därefter så lämnade jag för att gå och äta och sen när jag kom tillbaka så syod det att jag också blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för mig medans att det var rätt att han skulle bli bannad eftersom att han faktiskt lämnade direkt när han fick en swish vilket är basicly att scama eftersom att den killen som swishade en gång till försökte ringa han. jag tycker att det var en felagtik ban eftersom att jag har inte brytigt mot en regel vilklet borde göra så att jag inte blir bannad för om man hör på det så låter det konstigt att en person som inte har brytigt mot någon regel blir bannad. men andra sidan så var det rätt att ni bannde min bror eftersom att han faktiskt bröt mot en regel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara blivit bannad för ooc och jag har tagit lärdom utav det och börjat var amer öppen när jag pratar men folk och är inte för fem ören otrevlig längre så länge inte någon är det mot mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade faktiskt inte kunnat göra något eftersom att det var inte jag som gjorde mig bannad det var min bror.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som sagt så har jag lärt mig vara lite mer trevlig i mitt språk.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka