Nekad Kevzki | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevzki

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: ta det i pm ifall jag blir godkännd

Ditt Hex-ID: ta det i pm ifall jag blir godkännd

Vad är din discord tagg? Kevzki

Vem var det som bannade dig? Col

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2025-01-01_212741584.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var någopn staff som skickade bevis och det var min farbror som körde alltså inte jag så jag tycker att det är konstigt jag har sakt till han att han aldrtig får spela på min dator mer så återgärder är klarade och undrar ifall jag kan få unbann eller vad är det som krävs för jag har inte brytigt något blev bannad för mass rdm men på klippen så dödade min farbror typ 3 pers så de kan ju inte kallas mass rdm col kommer förmodligen inte ens läsa detta och neka!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet it då det inte var jag som spelade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag fattar att det är rdm men när min farbror rdmar 3 pers räknar jag det inte som mass utan mass det är ifall man rdmar 5 6 7 pers

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JA det har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte låtit grabben spela och lita inte på mig men jag har bevis på att min farbror spelade då

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte låta han spela eller någon annan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka