- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 1
Blev Bannad för meta, fear rp och VDM och meta fattar jag och står för det men allt annat är galet. kan berätta en sak blev bannad för VDM och fearrp och de första med VDM var vid sjukan och då råkade jag köra på en grabb som kom från ingenstans och + jag åkte fram bad om ursäkt och gav han pengar för de jag gjorde och allt var lungt. Nu med fear rp, De blev en biljakt, ja skulle hjälpa en grabb, gjorde inget motstånd eller något bara körde där ifrån för o hjälpa en grabb, när bilen går sönder och ja springer där ifrån blir jag först nertackald, gör inget motstånd kommer en farbror blå med vapen och riktar mog mig, jag springer där ifrån för att fly och istället för att lägga ner vapnet från första början och tar fram en tazer så skjuter han mig med sitt glock 45 och griper mig 5 sek efter han sköt mig, utan fråga YB, gjorde inget motstånd, eller något och då blir JAG bannad för fear rp, när han riktade vapen mot mig när jag hade chansen att fly och allt de + så rpade han piss, direkt efter han sköt 2 skott vid mitt ben så griper han mig (med hård handfängel när jag inte gör motstånd helt lugn och försöker fly) tar mig kollar igenom mig och lägger mig i bilen, kollar inget på skotthålen eller något tänkte bara på sin egna vinning, men ist när han gör tjänste fel och massa annat skit som inte tillhör rpn blir jag bannad för både VDM och Fear rp. Stort -rep.