Nekad Ban överklagan [Gamme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JeppeBeppe

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040495542/

Ditt Hex-ID: 11000014062ffb6

Vad är din discord tagg: SmåPåse _123#7117

Vem var det som bannade dig: Philip320

Hur lång tid var din ban? Den är i 10 dagar.

Var är du bannad? Fivem, Unive
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by
1443144_2.png
Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, åker in på gängområden x3 ~Kroken. Återstår: 9 dagar 6 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han trodde att jag var med på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad: Jag och en polare var påväg från ikea till piren. När vi väl är påväg så ser min polare ett gänghus och säger att vi ska åka dit å sladda. Jag säger nej eftersom att jag vet vad som händer om man gör det, men han skiter i det och bara kör in dit. Dom börjar skjuta på oss och han kör iväg. När vi kört bara några meter så vill han att vi ska göra det igen men jag säger en gång till att vi inte ska.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det: Det var inte en felaktig ban eftersom att vi var på gängområde men att jag som inte var med på det blev bannad tycker jag är dåligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Jag har aldrig blivit bannad tidigare.

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans:

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ur bilen i farten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte åka bil med någon annan.

Har du läst våra regler? Ja, två gånger

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamen.

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Hej. Är du säker på att du skrivit in rätt hex id?. gör vänligen en ny med nytt hex.

MVH Gamme-Trainee

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka