Nekad bamsefranblocket | Ban Överklagan [ Seppebre ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988687038/

Ditt Hex-ID: 11000013d4c76be

Vad är din discord tagg? Harrybo

Vem var det som bannade dig? Seppebre

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning jag har inte märkt att jag har gjort något jag har bara jobbat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte för jag skulle bara starta unive och sen står det att jag var perma bannad jag var inte bannad igår men idag från ingen stans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ville bara spela lite idag och sen stog det att jag var perma bannad asså hur blir jag bannad om jag inte ens var online. jag var senast online igår och inget hade hänt och det stog värkligen inte att jag var perma bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte vart bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte för jag vet inte hur jag blev bannad eller kan man bli bannad för att man jobbar i gruvan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag vet inte hur jag blev bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka