Accepterad bamsefranblocket | Ban Överklagan [ Seppebre ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988687038/

Ditt Hex-ID: 11000013d4c76be

Vad är din discord tagg? Harrybo

Vem var det som bannade dig? Seppebre

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte och i stället för att berätta för mig så svara seppebre (du vet vad du har gjort så ljug inte!) asså jag vill bara ha svar på vad jag har gjort så kan jag för bättra mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte för jag skulle bara starta unive och sen står det att jag var perma bannad jag var inte bannad igår men idag från ingen stans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att sepppebre har bannat fel för jag har inte varit inne på hela dagen och senast varit innne 19.00 och då gjorde jag inte så mycket jag var vid gruvan och jobba sen säljde jag mina grejer och sen la jag in pengarna i banken. så jag vet inte om jag gjorde något som man inte fick men jag har inte märkt att jag har gjort något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för jag vet inte vad jag har gjort men skulle gärna veta vad jag har gjort så jag kan förbättra mig tack.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag vet inte vad jag har gjort men skulle gärna veta vad jag har gjort så jag kan förbättra mig tack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka