Accepterad husmusen | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988687038/

Ditt Hex-ID: 76561198988687038

Vad är din discord tagg? lusseklivarn

Vem var det som bannade dig? ade.m

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fear rpa och ångrar mig jätte mycket och kommer inte förekomma igen ber på mina knän jag och mina kompisar ska öppna gäng på lördag och tänkte att det skulle vara roligt att kunna spela då fattar att jag har gjort fel men önskar mig en annan chans det stog att jag var banand i en dag men sen så stog det att jag var bannad i en vecka och det tyckte jag var lite skumt men om jag skulle kunna få unban hade det varit jätte snällt och ber så mycket om huräkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en skott lossning och min bil försvinner och sen riktar oppseb på mig och jag springer i väg och han sjuter mig så jag blir benad och sen ligger jag där och sen kommer mina kompisar för bo och han riktar inte på mig i npågon sekund och jag väljer att skjuta han när han inte riktade och sen dödar jag honom och sen kommer hans kompisar och benar mig igen och sen väljer jag att göra samma sak men då riktade dem på mig och där och då tyckte jag att det var en bra ide men nu när jag ser det igen och konsikvenserna jag fick tyckte jag att dt var jätte efter blivet och vill jätte gärna kunna spela på lördag🫶

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det tyckte jag inte men några saker tyckte jag var lite slarvigt gjort för först så är jag bannad i en dag och sen är jag bannad i en vecka och jag fick inte ens komma support dem ba bannad mig och sen kollade jag vem denna adem va och han är medlems ansvarig och undrade om man ens fick det? men men jag har gjort fel och står för det jag har gjort och ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och ja jag har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna ha göra ett bra senario och inte göra regel brott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka