Nekad bamseeee | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bamseeee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? peppar00

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Andersson 11 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? dum,inpulsiv,glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axel är en 10 åring lever ensam på gatan.Och har ingen kontakt men familj han har tappat bort men lärt sig leva själv. Han är glad och full av energi, men också impulsiv och gör ofta saker utan att tänka efter. Han bryr sig inte så mycket om att göra allt rätt han går på känsla och lever i stunden. Trots att han inte har någon familj, drömmer han inte om stora saker som ett jobb eller pengar. Han vill bara ha vänner som kan kallas familj.Hans planer är att har roligt och ha många vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? . Jag kan hjälpa till att utveckla större berättelser eller händelser som kan sätta igång nya äventyr eller skapa konflikter, vilket håller spelet spännande och engagerande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man fokuserar på att skapa en bra upplevelse för båda parter, inte bara att vinna själv. Det handlar om att bidra till berättelsen genom att ge motståndaren möjligheter att lyckas vilket kan skapa spännande konflikter och bygga relationer och göra spelet mer intressant för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag slog någon utan anledning och spelat med ped utan att betala men vet bara att jag inte ska göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? bemötande man ska bemöta andra med god ton och inte skriva något otrvligt på andra användares profil.Och att man kan göra 1 ban överklagan varje 24 timmar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat rp innan men sluta på servern Vågen och fjällen rp innan men jag vill spela på en större server med mer personer online.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
tog ej intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka