Accepterad flapzz | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flapzz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ceasar luthman keventer

Vad är ditt discord namn? .flapzz

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: göran stygvesson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig, äventyrlig och sarkastisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: göran växte upp i Göteborg i en arbetarfamilj. Redan som barn älskade han fixa och meka med bilar och andra elektroniska prylar. Efter gymnasiet gick han med i militären som mekaniker. Göran flyttade sedan till Göteborg för att arbeta i en bilverkstad. Han drömmer om en framtid inom mekanism och bilar. Göran har planer att öppna sin egen bilverkstad för exklusiva bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag försöker alltid sprida positivitet och glädje samt följa serverns regler. Jag är alltid beredd på att samarbeta och hjälpa andra spelare på servern. om jag stöter på några buggar eller spelare som bryter mot reglerna rapporterar jag det till staffen för att göra servern bättre för alla. Jag kommer ofta vara aktiv och interagera med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att en spelare medvetet spelar eller agerar på ett sätt som gynnar motståndaren. Det behöver inte betyda att man spelar sämre eller dåligt, utan att man skapar en mer spännande och engagerande situation genom att låta motståndaren vinna eller andra saker som ger motståndaren ett litet övertag

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte döda eller slå andra spelare utan anledning, logga ut eller försöka kringgå ett pågående scenario, exempelvis om polisen arresterar dig och du stänger ner spelet innan det hinner hända är förbjudet. Man får inte heller försöka få polisens uppmärksamhet genom att avsiktligt göra kriminella handlingar. Man måste också använda voice chat när det behövs. Du får inte heller medvetet provocera eller reta upp andra spelare för att starta en konflikt. Till sist så måste du också visa respekt för spelarna på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka