Inaktuell Bamse1337 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse1337

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad heter du på discord? 132123123bbbb

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som får mig att ansöka till Medlemskaps ansvaring är för jag vill få en större uppgift på servern och hjälpa till med medlem skap så inte helper / staff behöver göra det så dom kan hålla kol ingame . Jag vill också ge folk ett nytt pespektiv på servern hur enkelt det är att ansöka och kunna bli medlem på unive. Jag vill också kunna ta in folk med en hög och bra rp nivå på servern och jag vill kunna hjälpa folk att rp på servern och ge dom tips och förbättra dom och svara på frågor.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har rpt i fyra år på olika serverar och på denna och jag är kunning inom alla frågor och kan svararen till dom och jag är aktiv och kommer läsa anöskingar hela tiden när jag har tid och jag är välidgt snäll bra och trevlig och jag kan nästan allt om fivem och hur man ska rpa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska börja med säga hej och sen fråga vad dom heter och och hur gammla dom är och vad dom brukar göra på fritiden.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Den skulle betyda ganska mycket för jag skulle kunna ta anöskingar medans staffsen inte behöver och dom fokuserar på annat och så kommer rp nivån kanske ändras för jag kommer vara en seriös person och försöka få alla folk att lära så mycket om rp att dom kommer förbättras och kunna rpa bra och göra roliga senarion.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna rp på ett unkit och bra sätt och kunna göra senarion av små saker och som blir roliga och dom ska kunna följa regler och kunna förlora senarion och våga rollspela och våga utrycka sig på deras karaktär

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det kommer kännas som att jag är ansvarig för alla medlmar och hur dom beter sig och hur bra dom följer reglerna på servern och vilka jag godkänner och tar in på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag går från 8:10 till 12:45 skola på veckodagar sen åker jag hem tar typ 10 min sen brukar jag göra nudlar sen går jag och spela fivem. På loven brukar jag vakna 10:00 sen äta frukost sen börja spela vid 11:30 och sen går jag och äter vid 5 tiden och sen försätter jag att spela tills jag lägger klockan 02:00. Helger brukar jag vara ute typ 2 timmar per dag sen brukar jag gå spela från typ klockan 14:00 till 02:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka