Nekad Bamse112 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse112

Icke Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
6
Ban-referens
unszqj — FiveM, Permanent
Anledning: Problemspelare, fuskar, montage. kommer aldrig tillbaka
Bannad av: Hedgehog
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag satt i en bil och riktade med min pistol och lockade på en person och erat anti cheat såg det och så blev jag indragen av Hedgehog i dc och vi kollade på klippet samt pc cheakade mig och då hittade de mitt fusk sen så blev jag bannad för fuskare och probelmspelare

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag anser att bannan är inte felaktig då jag fuskade men jag kommer ta ansvar igen om jag får komma tillbaka då jag vill vissa den bättre sidan av mig och vissa min sanna rp förmåga då jag ändå vet hur man rpar på ett bättre sätt jag skriver nu denna överklagan då jag inser själv att jag har gjort ett stort misstag och vill gärna få en andra changs då alla mina vänner har blivit unbannad från samma ban som mig och att jag vill börja rpa med dem som vanligt och starta ett nytt gäng med dom och rpa på ett roligt sätt för alla

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att absolut inte fuska för det blir tråkigt för alla i omgivningen samt andra parten då jag bara spelade utifrån att vinna då jag använde fusk och det jag mer har lärt mig är att man ska ta vara på dom changserna man får då man vet själv hur roligt det är att spela på unive då jag ändå har kört från och till sen 2022. Det jag hade kunna göra anderlunda är att ABSOLUT inte fuska utan att spela legit som alla andra spelare på denna servern gör och bidra med en roligt rp istället

Varför ska vi ge dig en till chans? Varför jag tycker ni ska ge mig en andra changs är att jag har mognat upp då det snart har gått ett år sen jag spelade på unive och jag har lärt mig mycket under denna tiden samt att jag tycker att jag förtjänar en andra chans då jag kan bidra med mycket roligare rp runt alla omkring mig samt att alla mina vänner spelar och att jag vill börja spela med dem och rpa med dom och ha det roligt och kunna bygga upp ett starkt gäng jag kommer absolut inte fuska igen det är därför jag sitter och skriver denna ban överklagan för jag har fattat att jag har gjort ett stort misstag och att jag vill vissa det för er genom att komma till baka och spela med bra rp samt bidra med det jag kan till unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka