Accepterad Bampus | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bampus

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
343
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040091253/

Ditt Hex-ID: steam:1100001405cd475

Vad är din discord tagg? Bampus

Vem var det som bannade dig? Mike.devon

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog poliser utan att tänka efter, som riktade taser på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade hyrt VIP rum på galaxy där vi betalade 75 tusen per person. Vi som klubb var runt 6-8 personer. Dvs så betalade klubben stora pengar för VIP. De var en efterlyst man inne i rummet, vi som mc klubb hatar såklart polisen. Vi ville inte bli störda. Så stormar polisen pga larm av skott (utanför, inte vi som sköt), så är vi längst in o festar. Då när dom är utanför den låsta dörren säger min karaktär som hade supit att han kommer slå ner poliserna om de går in. De går in, då kommer de grabbar riktandes in, sen slutar dom rikta, då ser min karaktär som chans att få ut sin ilska, och slår till en polis. De var faktiskt meningen att putta, man ser på klipp att jag går så nära jag kan för att putta, men gta Mechanicen gör så att jag slår. Då drar han batong och slår tillbaka, då börjar alla i lost slåss, de andra 2 poliserna går ut till dom andra, han sista blir kvar och har 3 grabbar mot sig. Sen kommer de andra in och griper en av våra medlemmar. Då försöker jag få ut han därifrån, när jag kommer ut så står 2 poliser och riktar taser mot mig, så jag släpper honom. Men då slår jag till en av poliserna, sen blir jag tasrad och bannad mid scenario tsm med 2 andra personer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tyckte inte den var felaktig, då jag slog poliser. Men något som jag tycker är viktig är att jag slog inte poliserna för att lalla. De fanns rp i det hela, jag hade bakomliggande anledning till de, sen så gick de för långt absolut, så bannen är fair. Men tycker att man inte ska glömma att jag faktiskt hade tanke bakom rpn. Jag tar rp seriöst och de har visas hela tiden. Men denna gången överstred jag absolut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad för samma sak 2 gånger. Jag lär mig av alla mina få tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slott poliser. Står dock fortfarande för de jag gjorde inne i rummet, men utanför borde jag inte slott till 1 av dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, va mer försiktig kring att balansera bra rp med snudd på regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka