Nekad Bampus | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bampus

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
343
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040091253/

Ditt Hex-ID: steam:1100001405cd475

Vad är din discord tagg? Bampus

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev en onödig sak i ooc efter att motparten hade begått en regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi har haft krig med MC klubben Black Pistons. Enligt krim ansvariga får inte vi göra något mot varandra förens vi haft ett fredligt möte ig. Men när vi ska åka hem till GSF för vi är i allians med dom. Då rullar det upp en bil väldigt nära GSFs hus. Säger att dom är GSf, sen hoppar dom ut och riktar och berättar för föraren att hoppa ut. Sen säger dom till en av oss 2 som är kvar i bilen att hoppa ut. Jag vet inte vem dom syftade på, men jag hoppade ut men precis när jag väljer att hoppa ut blir jag skjuten i huvudet. Så då i min väldigt grova ilska så väljer jag att uttrycka mig väldigt olämpligt OOC. Jag väljer att skriva "Horungar". Detta ångar jag starkt. Jätteonödigt av mig men samtidigt vill blev jag arg med tanke på att jag blev skjuten utan anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig på något sätt. Men jag finner personligen att jag har lärt mig min läxa och att man borde ta in i åtanke varför jag skrev som jag skrev. Det var dumt med min ilska, men när så många regelbrott begås så självklart att jag blir arg. Ångar mitt var otroligt mycket. Vill bara in och RPa igen och har lärt mig min läxa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för vdm, lall, spawnmenuabuse mm (7 totalt). Men jag har aldrig blivit bannad för samma sak igen. Jag har lärt mig mina läxor från bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte uttryckt mig så ooc och hållt min ilska inombords

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att kontrollera min ilska. Inte aggera på in pulser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka