Accepterad balooooo | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

balooooo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timo

Vad är ditt discord namn? Timo#4833

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Bragd 1995

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tålmodig, kämpare, respektufll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: onas Bragd är en erfaren polis med en djup bakgrund inom ordningsmakten. Han har tidigare tjänstgjort i höga positioner inom kåren men valde att lämna tjänsten av personliga skäl. Nu känner han dock att det är dags att återvända och återigen tjäna samhället genom att upprätthålla lag och ordning. Med sin erfarenhet, disciplin och kunskap hoppas han kunna bidra till polisens arbete på bästa möjliga sätt. Jonas är en lojal och rättvis person som alltid sätter samhällets säkerhet i första hand. Han har en strategisk förståelse för polisens arbete och vet hur man hanterar både vardagliga ingripanden och mer komplicerade situationer. Hans tidigare erfarenheter har gjort honom till en stark ledare och en förebild för sina kollegor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa realistiskt och engagerande polis-rollspel. Med min erfarenhet av att spela som högt uppsatt polis har jag god förståelse för hur polisarbetet bör fungera, ute på fältet. Jag strävar alltid efter att hålla RP seriöst, men samtidigt roligt och utvecklande för alla inblandade.

Jag gillar att skapa scenarion där både civila och kriminella får en chans att utveckla sina karaktärer genom interaktion med polisen. Jag är van vid att hantera höga stressnivåer i RP och kan ta initiativ i situationer, såsom större utryckningar, förhandlingar och taktiska ingripanden.

Dessutom är jag alltid öppen för att hjälpa nya spelare att komma in i RP-världen och förmedla en god kultur inom poliskåren. Jag vill bidra till en server där alla kan ha kul samtidigt som vi håller en hög nivå på spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att inte alltid fokusera på att vinna själv, utan att skapa en rolig och realistisk RP-upplevelse för alla inblandade. Det handlar om att ge och ta i scenarion, där båda sidor får möjlighet att utveckla sina karaktärer och bidra till en bättre berättelse.

Istället för att alltid försöka stoppa motståndaren direkt, kan man låta dem lyckas ibland och skapa spännande situationer som leder till vidare RP. Att undvika en "jag måste vinna"-mentalitet gör spelet mer levande och dynamiskt. Det är också viktigt att acceptera konsekvenser – om ens karaktär misslyckas eller hamnar i en svår situation, bör man spela ut det istället för att försöka undvika det.

Genom att tänka på helheten och inte bara sin egen vinst bidrar man till en bättre spelupplevelse där alla har chans att utveckla sina karaktärer och skapa minnesvärda scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, har spelat här i många år innan, så blivit bannad flera gånger men lärt mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och Sunt förnuft, döda utan dneldning och spela med ett allmänt sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spela här flera år, varit medlemskapsnavrig själv flera gånger

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
Vi har inte tillgång till att ge dig väntar medlemskaps intervju just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka