Accepterad Ballen6969 | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ballen6969

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad är ditt discord namn? ballen5082

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Erik Svensson är 29 år och han är en kreativ och ambitiös arkitekt som bor i en medelstor stad. Han har kort, mörkbrunt hår och skarpa blå ögon. Hans stil är enkel men snygg; han bär ofta mörka jeans och skräddarsydda skjortor, vilket ger honom ett modernt och stiligt utseende.
Erik älskar att skapa och designa, något som syns tydligt i hans arbete. Han är känd för att använda material på nya och spännande sätt och för sitt öga för detaljer. Han gillar att ta med naturen i sina projekt och vill en dag designa en byggnad som blir en symbol för miljövänlig arkitektur. Hans kollegor och kunder uppskattar hans förmåga att lyssna och att förvandla deras idéer till verklighet.
Utanför jobbet är Erik en aktiv person som älskar att vara ute i naturen. På helgerna vandrar han gärna, cyklar eller paddlar kajak. Han är också en ivrig läsare och hittar ofta inspiration till sina designprojekt i böcker och konst. Hans lägenhet är full av böcker från både klassiska och moderna författare.
Erik är social och har många nära vänner. Han är ofta den som ordnar middagar och spelkvällar och är känd för sin förmåga att få alla att känna sig välkomna. Han har en yngre syster, Sara, som han står mycket nära, och han värdesätter tiden med sin familj högt.
Erik har en naturlig charm och ett stort hjärta, och både i sitt arbete och privat försöker han alltid göra världen lite bättre och vackrare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social och rolig Rp. Jag kommer bidra med bra och välplanerade scenarion som invlolverar flera olika grupper i samhället. Jag komemr även bidra med seriös Rp som inte bara nytjar mig själv utan också andra runt omkring.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du behöver inte alltid vinna i ett scenario för att det ska vara roligt. Även om du inte är vinnande parten i ett scenario kan det fortfarande vara ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. T.ex RDM vilket är random Death Match vilket betyder att du dödar någon utan bakomliggande scenario. T.ex Powergaming vilket betyder att du t.ex går ut ur en bil som att ingenting har hänt när du har åkt in i en vägg i 100 Km/h.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har rp:at inna flera gånger på Unive. Jag har även över 200 timmar på Fivem och majoriteten av dessa timmar är på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka