Nekad 1Akmed | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Akmed

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? 1kaka123

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Lindström 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ snäll omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik Lindström växte upp i en problematisk förort där gatorna var fulla av frestelser och snabba lösningar. För många unga var det lätt att falla för det kriminella livet, och Erik var inte ett undantag. Trots sin intelligens och potential, drogs han snart in i en värld av illegala affärer och farliga allianser. Han blev känd för sitt mod och sin förmåga att fatta snabba beslut, men det var alltid på fel sida av lagen. Efter flera dramatiska konfrontationer med rättsväsendet insåg Erik att hans väg skulle leda till ett tragiskt slut om han inte förändrade sitt liv. Han kände sig allt mer besviken på sina egna val och bestämde sig för att göra en drastisk förändring. Under ett fängelsestraff fick Erik en oväntad chans. En erfaren polis såg potentialen i honom och insåg att hans skarpa intellekt och insiktsfullhet kunde bli en styrka istället för en svaghet. Med hjälp av utbildning och rehabilitering började Erik reflektera över sina misstag och fundera på hur han kunde bidra till samhället på ett positivt sätt. Under sin tid i fängelset fördjupade han sin förståelse för brottslighetens orsaker och lärde sig hur samhället bäst kunde motverka den. När han avtjänat sitt straff bestämde Erik sig för att följa en helt ny väg. Han sökte sig till polisakademin, där hans erfarenheter från den andra sidan av lagen gav honom en unik förståelse för brott och brottsbekämpning. Hans bakgrund blev en tillgång snarare än en belastning, och han använde sina insikter för att förstå och bekämpa kriminalitet på ett sätt få andra kunde. Erik Lindström övervann enorma hinder på sin resa från brottsling till polis. Han blev en symbol för hopp och förändring, och hans historia inspirerade andra unga människor att tro på att det alltid finns en väg ut, oavsett hur mörkt livet kan verka. Hans resa var ett bevis på att alla, oavsett bakgrund, kan hitta vägen till ett bättre liv om de är villiga att kämpa för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en stabil rp nivå där jag följer alla regler och inte lallar. Jag vet hur man rpar bra och är en Social Rpare jag kan det mesta om att Rpa både lagligt och kriminellt och med dem erfarengheterna kan jag bidra med en allmän bra rp nivå till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda i scenariot ska ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Står för att man inte får döda folk utan en anlednig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Spoofer

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka