Nekad ballebäver | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ballebäver

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210205773/

Ditt Hex-ID: 11000010191da53

Vad är din discord tagg? baby_jordan911

Vem var det som bannade dig? danne

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel och förtjänar ban men inte så lång,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad! jag satt o skrev med en gammal polare sen skulle jag ba skicka en gif och den va på en gamma lstaff från unive vilket jag inte visste sen blev jag indragen och dom tog bort mina roller och bannade mig, jag er känner jag gjort fel och kommer inte göra om de, har lärt mig av detta, sen efter detta har jag skrivit med en gamla staffen och vi verkar vara chill han är säkert lite sur men skrev förlåt,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Jag ville inte göra nån illa viste inte de va han och jag tog bort den i pm och ur mina gifs skulle vilja be om ursäkt om jag kunde men dom bannade mig, vill verkligen inte va bannad tycker unive är väldigt kul,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit perma bannad innan,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skickat gifen och betet mig,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen jag kommer aldrig göra om detta vill verkligen köra på unive,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

Senast ändrad:
Tillbaka