Nekad ballebäver | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ballebäver

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210205773/

Ditt Hex-ID: 11000010191da53

Vad är din discord tagg? baby_jordan911

Vem var det som bannade dig? danne

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett regel brott,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt o chilla i unive dc o kolla twitch live sen skrev jag med en polare och jag skicka en gif och de va på en person från unive och de kalla dom mig till support sen berätta dom att de va en spelare på unive och att jag skulle bli p bannad, sen blev jag bannad ur dc och ig,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte felaktig jag gjorde fel och gick mot en regel, de står i reglerna att man inte får doxxa och jag gjorde fel av att skicka den gifen,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 1 gång innan för byter jobb utan ig scenario,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skickat gifen, och inte haft den gifen,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut har aldrig haft så här tråkigt och saknar unive väldigt mycket har kollat på twitch lives från unive i 2 dagar,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka