Nekad balck mumba | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elyab

Vad heter du på discord? eugene_dingleberry1

Vad är ditt Hex:ID 110000156dad651

Ange ditt födelsedatum 23 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag gör inte så mycket för mestadels jag spelar är med familj men är vid datorn 70 % av tiden sen går jag ut och gymar i några timmra och är med familj med det mesta av min tid går till att spela unive och är utomhus chillar med mina polare

Hur länge har du varit medlem på Unive? Om jag har för mig så är det 3 Juni

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) unde ej fixa bild men har 18 bannas totalt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgift för en servervakt är att hjälpa till och under läta jobbet för staffs/mods också att hjälpa till att Rp ska gå smidigt. Det blir en hög Rp nivå som all kan njuta va och ha rålight inne på server

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag jobbar nu som polis och då kan det vara många icke medlemar som lallar så det kan vara svår att ha en hög Rp nivå när man blir på körd. Och jag skulle vilja bli servervakt för att bidrag mer till server för den har gett mig så mycket glädje och nya vänner på vägen och att helpa till för mods och staff

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse innebär att man använder sina perms till sin egen fördel. Till exmepel om jag va krim och hamnar i en skottlossning och dör så kan jag bara inte ressa mig själv. Och korruption att jag du ressar en person för att få pengra. vad korruption är att du gör något för din egna vining

Nekad.

Anledning: Utveckla frågorna "Förklara vad för uppgift en servervakt har" och "Varför vill du bli servervakt på servern".

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka