Accepterad baklava761 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199509650091/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c59baab

Vad är din discord tagg? dolma76ett

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-28 142033.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var vid marja lisas och började bråka med några där inne med mina kompisar och sen kom någon grabb och boxade min vän då slog jag han och han sprang ut när jag kom ut slog jag han och sparka han en gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid marja lisas och började bråka med några och det blev hetsigt och vi skrek där inne med mina kompisar och sen kom någon grabb och boxade min vän då slog jag han och han sprang ut när jag kom ut slog jag han och sparka han en gång. Sen skulle jag och min vän åka därifrån när filiri bad mig hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättfärdig ban måste jag säga för kom in dit och skrek och sen slog ner någon utanför marja-lisa vid vägen. (Jag döda honom inte) Sen bad filiri mig hoppa support.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för powergaming då jag inte rpa på skador i en liten krock precis vid ett skottscenario av den bannen lärde jag mig att alltid rpa på skador oavsett små eller stora.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde hållit mig lugn inne på marja och tagit hand om han som slog mig vän på ett mer diskret ställe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara försiktig vart jag slåss, skriker och bråkar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

GODKÄND
Vi har pratat efteråt och du förstår vad du har gjort för fel och kommer FÖRMODLIGEN aldrig göra om det igen.

//Filiri Helper.

Tillbaka