Nekad baklava761 | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199509650091/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c59baab

Vad är din discord tagg? dolma76ett

Vem var det som bannade dig? Pongyman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-17 164521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag kallade två poliser hora och horungar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev stoppad av polisen och de säger att jag gjort ett brott som säger att jag var advokat när jag kom och sa jag kan vara din advokat menar privatförsvare och då blev jag lite lakk IG alltså inte på riktigt. O sa liksom din jävla horakompis har försökt sätta dit mig i 4 år och du också din hora ni båda är horungar (sa det till killpolisen)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag har aldrig sett en sånn regel men ångrar att jag sa just det ordet då det var en kvinna med i scenariot så kunde valt ett annat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för power gaming det jag lärde mig är att alltid rpa på skador stora och små.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt ett annat ord att beskriva poliserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda ordet hora iaf när en kvinna är med. Men fortf mena absolut inte mot henne menade mot dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Har bara 1 dag kvar på bannen ber om att få en dag tidigare slut på bannen jag har lärt mig av bannen och vill komma tillbaka till servern igen @Pongyman

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka